دانلود آهنگ اشوان چه خوبه حالم

تاریخ : چهار شنبه 28 آذر 1397
بازدید : 1748
نویسنده : نیما

 دانلود آهنگ اشوان چه خوبه حالم

 ♫ ترانه بسیار زیبای چه خوبه حالم از اشوان با متن و دو کیفیت 320 و 128

شعر و آهنگسازی : اشوان / تنظیم کننده : سعید شمس

Exclusive Song: Ashvan – “Che Khobe Halam” With Text And Direct Links In UpMusic

… جهت تکمیل آرشیو …

gh دانلود آهنگ اشوان چه خوبه حالم

 

متن آهنگ چه خوبه حالم اشوان

♪♪♫♫♪♪♯

آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی ستاره های آسمونو واسه تو میارم زمین

Akh Ke Dige Delam Mige , TamoomeDonyaye Mani m SetareHaye Asemoon RoVase To Miaram Zamin
آخ که تو تک ستاره ی شبای تیرو تارمی آرزوهام تو مشتمه وقتی تو میگی با منی ♪
ای وای باور نمیکنم که تورو دارم ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم♪

♫ شعر و آهنگسازی : اشوان ♫
میخوام اینو همه دنیا بدونن اونایی که عاشق نیستن دیوونن♪
آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی ستاره های آسمونو واسه تو میارم زمین♪
آخ که تو تک ستاره ی شبای تیرو تارمی آرزوهام تو مشتمه وقتی تو میگی با منی♪
ای وای باور نمیکنم که تورو دارم ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم♪
♪♪♫♫♪♪♯ میخوام اینو همه دنیا بدونن اونایی که عاشق نیستن دیوونن ♪♪♫♫♪♪♯

UpMusicTag دانلود آهنگ اشوان چه خوبه حالم

♪♪♫♫♪♪♯ ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم اگه یه روز تورو نبینمت تمومه کارم ♪♪♫♫♪♪♯
ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم اگه یه روز تورو نبینمت تمومه کارم♪
اینو بدون من هرجایی که باشم نمیشه از تو و نگات جدا شم♪
نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه♪
اینو بدون من هرجایی که باشم نمیشه از تو و نگات جدا شم♪

Ino Bedoon K Man Harjaei Basham Nmishe Az To Va Negat Jodasham

♫ تنظیم کننده : سعید شمس ♫
نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه♪
ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم اگه یه روز تورو نبینمت تمومه کارم♪
ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم … آخ که دیگه دلم میگه ♪

♪♪♫♫♪♪♯

اشوان چه خوبه حالم

 

 


منبع:UpMusic

یک باکس

جهت سفارش تبلیغات کاملا رایگان شما کلیک کنید!



:: موضوعات مرتبط: دانلودکدۀ آهنگ , اشوان , ,
:: برچسب‌ها: اشوان , دانلود جدیدترین آهنگ اشوان , دانلود آهنگ اشوان چه خوبه حالم , دانلود آخرین و جدیدترین آهنگ ها , دانلودکده آهنگ پاپیون , دانلودکده پاپیون ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به Papyonخوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پاپیون و آدرس papyon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

یک باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com